A-créme

När posten kom idag kom äntligen mitt medlemskort på Life. För er som inte vet så är det en hälsokostbutik baserad på naturliga råvaror. I vilket fall som helst, så fick jag en kupong med 15% rabatt på valfri vara så passade på att utnyttja den genom att köpa denna lilla burk. 

Använde a-créme för ett tag sedan dock en annan sort efter att ha hört att den ska vara riktigt bra om du har problemhy i ansiktet så jag testade och den gav verkligen resultat! 
Denna sort är dock lifes egen men den innehöll samma produkter så kände att det var värt att testa. Rätt stor skillnad i pris mot den andra, men hoppas att den fungerar lika bra mot min hy som den andra. 

Den innehåller mycket vitamin A (därav namnet i guess haha) som är väldigt bra mot känslig och irriterad hud, som tex vid finnar eller liknande. Är ju inte endast en ansiktscremé utan funkar på hela kroppen men ja, blir nog enbart ansiktscremé för min del. 
Får väl recensera hur den fungerade när höga provat den i några veckor för att avgöra om detta köp var en hiss eller diss 👍🏻 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback