Tablett nummer 1

Var och gick första tabletten på sjukhuset igår. När man gör medecinsk abort får man piller i två omgångar. Hon sa iaf till mig att jag kunde må lite illa efter att jag ätit pillan men att jag inte fick kräka upp den på mnst en timme. Visst det klarade jag men fyfan. Åkte till internatet och la mig på soffan. Mådde som en jävla fyllo. Illamående och jävligt ont i magen. Försökte sova lite men när jag vaknade var smärtorna bara ännu värre. 

Mått konstigt hela helgen. Började fredag kväll och höll sen i sig hela lördagen också. Illamående och kräkningar utan orsak. Barnmorskan sa att det är normalt att kräka och må illa som gravid men tyckte bara det var lite väl tidigt att börja må illa. Jag är ju inte så långt gången liksom. ( trots det har jag fått en bula på magen?!) 
Idag när jag vaknade kändes det som im kroppen blivit överkört av ett tåg. Ont i magen. Illamående och huvudvärk. Och har mått likadant hela dagen. Fan alltså.. Illamående är inget jag önskat någon. 

Imorgon är det iaf dags. Den stora dagen. Domeday. Eller ja kalla det vad ni vill. Dagen imorgon vill jag helst ska försvinna. Ser ju inte precis fram emot det.. Bajs på livet. 



Kommentarer
Kungen säger:

Mmh mmh snyggt

2014-02-03 | 23:28:50
anonym säger:

Vem gjorde dig gravid?

2014-03-03 | 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback