day 1 - self portrait

 
 
Som rubriken lyder är det ett självporträtt som är först ut. Först tänkte ja bara att oj, jag har ju massor av bilder på mig själv, och bara där tänker man ju liksom waah, som pappa brukar säga när jag plockar fram kameran "det är till att vara självgod det där, ta bilder på sig själv, vilket trams" Hm ja pappa, haha till viss del kan jag hålla med men hey, det är ju faktiskt inte förbjudet så tills de förbjuder selfies tänker jag nog fortsätta med att ta bilder på mig själv. Selfies. Det är ju faktisk ett jävligt fult ord, om du frågar mig. Ju fler gånger jag säger det desto värre låter det. Vem kom ens på det ordet? Usch nä. Men här kommer iaf bild nr 1 i min fotoutmaning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback