day 2 - what I wore

Ledig från jobb idag, vilket passade mig helt ok eftersom jag inte mår superbra känner jag. Har inga större planer på att lämna sängen men än när det gäller att ta mig från sängen till chokladen som ligger i kylen. Har den senaste tiden köpt godis nästan varje gång jag varit och handlat där jag då intalat mig själv att jag inte har något hemma. Nu sitter jag dock med 2 kg lösgodis, 3 marabou 200g, 2 påsar dumle och lite chips.
 
Så eftersom jag inte känner mig så kry idag passar jag på att äta upp lite av mitt godisföråd. Detta hade ju dock inget med dagens bild att göra, mer än att jag skulle komma fram till att det är en slappe dag och därav slappekläder.
Ha en go dag, lovar att tänka på er när jag stoppar hela huvudet fullt av godis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback