Smärta.

Dagen har bestått av en blandning mellan glädje och fucking smärta. Så fucking jävla ont i magen. Enligt barnmorskan kunde det hålla i sig ett tag, men palla det liksom...Ingen normal människa orkar stå ut med att konstans ha ont och att smärtstillande inte hjälper...

Gick hem innan lunch och vilade, pallade inte sitta på lektion i tre timmar och se glad ut bara för att läraren hade vaknat på fel sida och var på ett jävla otrevligt humör..
Sen kom ju studentmössorna och alla kläder och saker jag beställt. Nu är det inte långt kvar, taggad till tusen!!

Nu blir det lite mer plugg och tänkte kolla finalen på PH, hoppas fan inte jeppe det äcklet vinner. "Fy fanny så får man inte säga" jo, det får man faktiskt. Om det är sant. Vilket det är. Usch, den människan alltså..Nej men PH och marabou och sen bingen, se om jag orkar gå i skolan annars gör jag mer nytta hemma genom att plugga ikapp alla rester som jag missat...

Kommentarer
Cissi säger:

Jo det får man säga för att det jävla äcklet Jeppe skulle vinna ville man INTE!! Ashole!! Å japp, även "gamlingar" som mej kollar på PH;))

Hoppas smärtorna i magen går över snart, vet dels av samma erfarenhet att det GöR ont då jag å P blev tvungna att göra det valet gemensamt när E var ganska stor, så det kommer ge med sej ska du se (även om det inte känns så just nu.) Sen vet jag hur det är att ha ont ~ haft smärta i varenda j*vla cell i kroppen sen jag födde din brorson för sexton år sedan och äter morgon dagligen (samma typ du fick i måndags) men tar bara toppen av smärtan. Men har lärt mej leva med det (vad för val har man lixom) men acceptera kan jag inte, inte ngt som gör så ont och "förstör"/påverkar & begränsar mitt liv i så stor utsträckning som det gör. Sen kan det vara fysiska sjukdomar å begränsningar såväl som psykiska. Vilket fall som helst hoppas jag att du när du känner att du är på rätt tid och plats i livet får uppleva känslan av att fullfölja en preggo och då kan njuta av och glädjas med det. För det är största lyckan i livet<3

Krya på dej!
Kram

Ps. Tycker du gör rätt som stannar hemma å pluggar imorgon om du ff mår lika dåligt, fler skoldagar kommer ju (tyvärr) innan den 5:e juni;))

2014-02-05 | 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback