Så låååång dag..

Lördag jämn vecka vilket betyder jobb..Så extremt otaggat att gå till jobb imorse så det finna inte! kände bara hur mycket skönare det hade varit att ligga kvar under täcket och bara försvinna. Blv dessutom helt lurad av vädret idag också. Imorse när jag skulle cykla hemifrån, klockan kanske var runt 8 var det ganska kallt och jag tog både långärmad och tjocktröja plus jacka när jag cyklade. Efter att ha fixat hela stallet och även jobbat i kostallet en timme var det så varmt när jag kom ut.Termometern visade 18+ och det är ju helt sinnes! haha dessutom skulle jag rida efter att jag slutat jobba också och ridhuset var inte ens att tänka på, när det är så varmt ut är det ändå kallare att rida ute än inne..Red på lilla paddocken och tränade programmet tills imorgon, så hoppas jag kan det..red ut en lite runda också, man får väl passa pån är dert är så fint väder för en gångs skull haha så två timmars övertid, ont i ryggen och allmänt slut i huvudet nu intar jag soffan och tänker inte gå längre än till kylskåpet resten av kvällen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback